Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu. – Bc. Kristýna Brožová
Bc. Kristýna Brožová
Diplomová práce
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
Intercultural communication profit sector banking, as an integral part of tourism
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou interkulturní komunikace uvnitř nejmenované bankovní skupiny a implementováním IT standardů stanovené mateřskou společností. Cílem je prozkoumat interkulturní rozdíly v oblasti komunikace a zefektivnit proces dodržování a implementování IT standardů. Výsledkem této diplomové práce je soubor doporučení, která mohou být aplikovány v korporátní praxi.Abstract:
This thesis is focused on analyse of intercultural communication in unnamed banking group and implementation of IT standards established by mother company. The main goal is to explore intercultural differences in communication and streamline the processes of compliance and implementation of IT standards. The result of this thesis is a set of recommendation which can be applicable in the corporate environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13735/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROŽOVÁ, Kristýna. \textit{Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/8gaybs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Perception in Intercultural Communication
Kateřina Šánková -
Role of intercultural communication in hospitality industry: Swiss hospitality meeting the culture of the Gulf State
Vazifa Imanova -
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Lujza Čajková -
Selected Barriers in Intercultural Business Communication
Alžběta Omelková -
Nonverbal communication as a part of intercultural communication - Great Britain and Japan
Petra ŠMÍDOVÁ -
Intercultural communication: "Careers" at websites of Czech and British banks
Vojtěch MOTL -
Intercultural communication: expressing individuality and collectivity in Czech and South African presidential speeches
Nikola SIKOROVÁ -
Intercultural communication: Expressing certainty in Czech and British political speeches
Tereza INDRÁKOVÁ