Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o. – Lenka Kamasová
Lenka Kamasová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.
The Analysis of Marketing Communication of the Company Epos spol. s.r.o.
Anotace:
Následující bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Úkolem je analyzovat zvolenou společnost a popsat její marketingovou komunikaci. Informace o komunikaci budou získány pomocí hloubkových rozhovorů s jednatelem společnosti a následně s marketérem společnosti. Zvolená společnost bude také podrobena benchmarkingu a následné SWOT analýze. Prvky SWOT analýzy …víceAbstract:
Following bachelor thesis is focused on the problem of marketing communication of chosen company. The target of this thesis is to analyse the chosen company and identify its promotional mix. These information are going to be gained from interviews with Director and Marketing specialist. The chosen company is also going to be analysed by using benchmarking and SWOT analysis. The parts of SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kamasová, Lenka. Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace marketingového mixu pro vstup na zahraniční trh
Filip Knob -
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
Alžběta Grmolcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Nikola Koderová -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera