Řízení vztahu se zákazníkem prostřednictvím sociálních sítí ve významných firmách střední a východní Evropy – Simona Šulcová
Simona Šulcová
Bakalářská práce
Řízení vztahu se zákazníkem prostřednictvím sociálních sítí ve významných firmách střední a východní Evropy
Customer relationship management through social media in the top companies of Central and Eastern Europe
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována využití sociálních sítí pro marketing a reklamu na internetu. Praktická část je zaměřena především na využití sociální sítě Facebook na vzorku padesáti nejvýznamnějších firem střední a východní Evropy. Z celkového počtu zkoumaných firem využívá tuto síť 32. Zbylých 18 firem nemá uvedenou žádnou sociální síť na svých oficiálních webových stránkách. Vyhodnocení ukazuje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8520
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULCOVÁ, Simona. \textit{Řízení vztahu se zákazníkem prostřednictvím sociálních sítí ve významných firmách střední a východní Evropy}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/8gq03s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Internetový marketing
Filip Blahout -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva