Simona Šulcová

Bakalářská práce

Řízení vztahu se zákazníkem prostřednictvím sociálních sítí ve významných firmách střední a východní Evropy

Customer relationship management through social media in the top companies of Central and Eastern Europe
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována využití sociálních sítí pro marketing a reklamu na internetu. Praktická část je zaměřena především na využití sociální sítě Facebook na vzorku padesáti nejvýznamnějších firem střední a východní Evropy. Z celkového počtu zkoumaných firem využívá tuto síť 32. Zbylých 18 firem nemá uvedenou žádnou sociální síť na svých oficiálních webových stránkách. Vyhodnocení ukazuje …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB8520

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8gq03s 8gq03s/4
2. 6. 2016
Složky
Soubory
Kohout, J.
3. 6. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.