Marketingový výzkum na vybraném trhu – Bc. Jan Zárybnický
Bc. Jan Zárybnický
Diplomová práce
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Marketing research on selected market
Anotace:
Marketingový výzkum na vybraném trhu, který je tématem diplomové práce, byl proveden na pražském trhu výhradně pánských služeb, přesněji na trhu barbershopů čili holičství. Jedná se o marketingový výzkum provedený v rámci společnosti Thomas’s Barbershop, jehož cílem je poznat zákazníky této firmy, jejich chování a zvyklosti. Zjistit jejich požadavky, přání a očekávání od těchto služeb. Prověřit míru …víceAbstract:
Marketing research on a selected market, the topic of the thesis, was performed on exclusively men’s barbershop services on Prague market. The marketing research is carried out within the Thomas’s Barbershop company and its aim is to understand the customers, their behavior and their habits. The goal of the research is also to recognize customer’s needs, requirements, expectations and wishes based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva