Marketingový výzkum na vybraném trhu – Bc. Jan Zárybnický
Bc. Jan Zárybnický
Master's thesis
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Marketing research on selected market
Anotácia:
Marketingový výzkum na vybraném trhu, který je tématem diplomové práce, byl proveden na pražském trhu výhradně pánských služeb, přesněji na trhu barbershopů čili holičství. Jedná se o marketingový výzkum provedený v rámci společnosti Thomas’s Barbershop, jehož cílem je poznat zákazníky této firmy, jejich chování a zvyklosti. Zjistit jejich požadavky, přání a očekávání od těchto služeb. Prověřit míru …viacAbstract:
Marketing research on a selected market, the topic of the thesis, was performed on exclusively men’s barbershop services on Prague market. The marketing research is carried out within the Thomas’s Barbershop company and its aim is to understand the customers, their behavior and their habits. The goal of the research is also to recognize customer’s needs, requirements, expectations and wishes based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova
Názov
Vložil
Vložené
Práva