Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje – Bc. Pavlína Fousová
Bc. Pavlína Fousová
Master's thesis
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Complex regional marketing selected community in Ústecký region
Anotácia:
Diplomová práce především pojednává o komplexní analýze marketingu města Postoloprty řízení a rozvoje města a následná implementace těchto poznatků na rozvoj tohoto města. První část práce tvoří teoretický základ, kde jsou vymezeny pojmy jako městský marketing a jeho vývoj, komunikace obce, strategie obce, segmentace, SWOT analýza a stěžejní prvky marketingového mixu a dalšími tématy, která souvisí …viacAbstract:
This thesis mainly discusses the comprehensive analysis of city marketing Postoloprty management and city development and subsequent implementation of these findings to the development of the city. The first part is the theoretical basis, where the terms are defined as urban marketing and development, communication municipality, the municipality strategy, segmentation, SWOT analysis and key elements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kcrv7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedúci: PaedDr. Václav Netolický
- Oponent: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Obraz města a jeho komunikace
Natálie Kratochvílová -
Marketingová komunikace města Pardubice
Hana Smetáková -
Analýza úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Lucie Dvořáková -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Marketingová komunikace statutárního města Zlína
Kateřina Růžičková