Tereza Bílá

Bakalářská práce

Genderové stereotypy v české reklamě

Gender stereotypes in czech advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Genderové stereotypy v české reklamě“ má za cíl obecně definovat genderové stereotypy v reklamě, následně je aplikovat na reklamu v České republice a zjistit, jak je vnímá publikum. Teoretická část práce se zaměřuje na definování základních pojmů, jako je reklama, etika, spotřebitel, stereotyp, gender a další. Primární metodou zkoumání v praktické části bylo dotazníkové …více
Abstract:
This bachelor’s thesis, titled „Gender Stereotypes in Czech Advertising“ aims to generally define gender stereotypes in advertising and subsequently apply them to advertising in the Czech Republic to determine how they are perceived by the general public. In the theoretical section, basic terms in this discipline such as advertising, ethics, consumer, stereotype, gender, and others are defined. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
  • Oponent: Michaela Lederová, Ing. Bc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8hjkn9 8hjkn9/2
17. 3. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.