Marketingová strategie vybrané firmy – Irena Marešová
Irena Marešová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of Chosen Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a marketingovou komunikací ve firmě Máslové Trubičky s.r.o. Vzhledem k tomu, že firma se marketingem v minulosti příliš nezabývala, je proto nutností navrhnout marketingovou strategii tak, aby nejen získala udržitelnost na trhu, ale zároveň i konkurenční výhodu. Cílem této práce je na základě sběru sekundárních dat udělat analýzu trhu – vnějšího a vnitřního …víceAbstract:
This Master's thesis deals with a marketing strategy and marketing communication in Máslové Trubičky company. Considering the fact that this company didn’t deal with marketing communication as much in the past, it is essential to design a marketing strategy in a way that it’s not only going to keep its sustainability in the market but also gain a competitive advantage. The goal of this thesis is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Eliška Kubešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78697
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová