Irena Marešová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing Strategy of Chosen Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a marketingovou komunikací ve firmě Máslové Trubičky s.r.o. Vzhledem k tomu, že firma se marketingem v minulosti příliš nezabývala, je proto nutností navrhnout marketingovou strategii tak, aby nejen získala udržitelnost na trhu, ale zároveň i konkurenční výhodu. Cílem této práce je na základě sběru sekundárních dat udělat analýzu trhu – vnějšího a vnitřního …více
Abstract:
This Master's thesis deals with a marketing strategy and marketing communication in Máslové Trubičky company. Considering the fact that this company didn’t deal with marketing communication as much in the past, it is essential to design a marketing strategy in a way that it’s not only going to keep its sustainability in the market but also gain a competitive advantage. The goal of this thesis is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Eliška Kubešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78697