Marketing a propagace v oblasti ekologie – Bc. Jana Raszková
Bc. Jana Raszková
Diplomová práce
Marketing a propagace v oblasti ekologie
Marketing and Promotion in the Field of Ecology
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a propagace služeb v neziskovém sektoru, konkrétně v oblasti ekologie Pojednává o ekopenzionu, který provozuje nezisková organizace Ekologický institut Veronica, pobočka Centrum Veronica Hostětín. Teoretická část pojednává o marketingu a marketingových komunikacích ve službách a v neziskovém sektoru, popisuje specifika segmentu LOHAS a ekologického …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of marketing and promotion of services in a non-for-profit sector, specifically in the area of eco-tourism.The paper discusses the ecological guest house operated by the non-for-profit organization Ecological institute Veronica, The Centre Veronica Hostetin. The theoretical part refers to marketing and marketing communications in services and non-for-profit sector while …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Raszková, Jana. Marketing a propagace v oblasti ekologie. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa