Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií – Mária Kováčiková
Mária Kováčiková
Bakalářská práce
Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií
The Influence of Online Marketing to People of Different Ages
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je na širokom spektre respondentov zistiť, ktorý online marketingový nástroj je pre danú vekovú skupinu efektívny. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na definovanie pojmov marketing a online marketing. Ďalej tu sú popísané zmeny v súčasnom marketingu, online marketingové nástroje ako napríklad advergaming, social media marketing, …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find which online marketing tool is effective for a given age group. The thesis consists of two parts. The theoretical part is dealing with terms marketing and online marketing. Furthermore, the marketing trends will be discussed as ad-vergaming, social media marketing, online direct marketing, SEM and many more. The online marketing tools will be divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kováčiková, Mária. Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online marketing ve vybraném oboru
Markéta Novotná