Mária Kováčiková

Bakalářská práce

Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií

The Influence of Online Marketing to People of Different Ages
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je na širokom spektre respondentov zistiť, ktorý online marketingový nástroj je pre danú vekovú skupinu efektívny. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na definovanie pojmov marketing a online marketing. Ďalej tu sú popísané zmeny v súčasnom marketingu, online marketingové nástroje ako napríklad advergaming, social media marketing, …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find which online marketing tool is effective for a given age group. The thesis consists of two parts. The theoretical part is dealing with terms marketing and online marketing. Furthermore, the marketing trends will be discussed as ad-vergaming, social media marketing, online direct marketing, SEM and many more. The online marketing tools will be divided into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kováčiková, Mária. Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě