Asistent pedagoga v kontextu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na současné ZŠ – Bc. Michaela NEČASOVÁ
Bc. Michaela NEČASOVÁ
Diplomová práce
Asistent pedagoga v kontextu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na současné ZŠ
Teaching assistant in the context of education of pupils with special educational needs at the present Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a postavením asistenta pedagoga v současném inkluzivním prostředí základní školy. Strukturována je do dvou částí - teoretické a empirické. Teoretická část má za úkol ukázat důležitost a ovlivňující faktory v psychickém a sociálním vývoji jedince. Představuje vybrané neurovývojové poruchy, poruchy chování a emocí …víceAbstract:
This Master's thesis deals with education of pupils with special educational needs and the position of a teaching assistant at the present Primary School in terms of inclusion. It is divided into the theoretical and the empirical part. The theoretical part focuses on the importance of factors in the psychic and social development of the individual. The selected neurodevelopment disorders as well as …víceKlíčová slova
Psychický vývoj ovlivňující faktory výchova socializace mentální retardace specifické vývojové poruchy učení poruchy autistického spektra Aspergerův syndrom poruchy chování ADHD inkluze integrace žák se speciálními vzdělávacími potřebami vzdělávání individuální vzdělávací plán specializovaná poradenská zařízení školní poradenské pracoviště asistent pedagoga metodologie výzkum.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČASOVÁ, Michaela. \textit{Asistent pedagoga v kontextu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na současné ZŠ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8itm3q/.
Jak správně citovat práci
NEČASOVÁ, Michaela. Asistent pedagoga v kontextu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na současné ZŠ. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a muzejní a galerijní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva