Kvalitativní sonda: Rodiče jako hlavní aktéři rozhodování o odkladu školní docházky – Bc. Markéta Jelínková
Bc. Markéta Jelínková
Bakalářská práce
Kvalitativní sonda: Rodiče jako hlavní aktéři rozhodování o odkladu školní docházky
Qualitative probe: Parents as the main decision makers regarding the postponement of school attendance
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rodiči jakožto hlavními aktéry při rozhodování o odkladu povinné školní docházky jejich dětí. Cílem práce bylo analyzovat a popsat důvody, které vedou rodiče k rozhodnutí o odkladu povinné školní docházky. V rámci kvalitativního výzkumu bylo provedeno sedm polostrukturovaných rozhovorů s rodiči, jež u svého dítěte sami iniciovali odklad školní docházky. Empirická část je …víceAbstract:
The thesis deals with parents as the main decision makers regarding the postponement of school attendance of their children. The goal is analyse and describe the reasons that lead parents to make the decision of postponing their children’s compulsory school attendance. As a part of qualitative research, seven semi-structured interviews were conducted with parents who initiated the postponement of school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q67rv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Vlčková
- Oponent: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Odklad povinnej školskej dochádzky detí na Slovensku
Hana Komendová -
Odklad školní docházky pohledem rodičů
Lucie Pokorná -
Diagnostika dítěte a její vliv na odklad školní docházky
Kateřina Kobosilová -
Odklad školní docházky u dětí s dyslalií
Hana Zaoralová -
Úspěšnost žáků primární školy v návaznosti na odklad školní docházky
Veronika OTÁHALOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová