Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013 – Viktorija Bessenyey
Viktorija Bessenyey
Bakalářská práce
Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013
Media promotion of a cultural event on the example of One World Film Festival 2013
Anotace:
Tato práce se zabývá mediální propagací určité kulturní události a je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části práce jsou definovány hlavní pojmy související s problematikou, popsány různé marketingové a propagační nástroje, značná část práce se věnuje rozboru médií, vlivům, které na ně působí a fungování mediálního trhu. V analytické části se potom zabývá konkrétním případem …víceAbstract:
This thesis deals with media promotion of certain cultural event and is divided into two parts - theoretical and analytical. In the theoretical part the main terms related to the issue are defined, various marketing and promotional tools are described, a significant part of the thesis is devoted to the description of the media, the influences that act on media, and the functioning of the media market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Barbara Hucková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
University Student Perception of Selected Cultural Ecosystem Services Provided by Rivers in Chilean Cities: Comparative Study
Michelle Puškárová -
Tracing the Impact of the Cultural Revolution on Women in Chinese Society Based on Comparative Analysis of Chosen Memoirs
Michaela Kalábová -
The Economic, Social and Cultural Development between the State of Israel and the Czech Republic
Aldar Tsybyktarov -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
MARKETINGOVÁ PROPAGACE VIDEOHRY SKRZE POŘÁDÁNÍ EVENTU
Alena Kydalková -
Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Kateryna Melnyk -
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Lucie MRÁZKOVÁ