CSR Impact: Generation Z's Perspective on Lidl's Environmental Initiatives – Daniela Kozačová
Daniela Kozačová
Bakalářská práce
CSR Impact: Generation Z's Perspective on Lidl's Environmental Initiatives
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the attitudes and perceptions of Generation Z (aged 18–27) towards corporate social responsibility (CSR) activities, with a par- ticular emphasis on Lidl’s environmental initiatives in the Czech Republic. The study aims to analyze young consumers’ awareness of CSR, their perception of Lidl’s CSR efforts, and the potential impact of these activities on their purchasing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Daniel Rosenhaft Swain, Ph.D. MA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZAČOVÁ, Daniela. \textit{CSR Impact: Generation Z's Perspective on Lidl's Environmental Initiatives}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/8jgpn4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
Uzeyir Jafarov -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8jgpn4 8jgpn4/2
16. 3. 2025




