Aleksandra Tolstykh
Bachelor's thesis
Social media and its role in gastronomy
Sociální média a jejich role v gastronomii
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv sociálních médií na gastronomická zařízení ve dvou regionech - České republice a Rusku. Téma bylo pokryto z obou hledisek, obchodního i zákaznického, ale více se zaměřilo na druhé. Práce obsahuje úvod do tématu s definicemi hlavních jevů, typologií sociálních médií, aktuální trendy, analýzu chování zákazníků restaurace, přehled behaviorálních záměrů a popis rozhodovacích …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the influence of social media on gastronomical facilities in two regions – Czech Republic and Russia. The topic was covered from both points of view, business side and customer side, but with more focus on the latter. Thesis contains introduction into the topic with definitions of the main phenomena, typology of social media, current trends, analysis of restaurant customer …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82830
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2021
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Zdenka Petrů
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran