Návrh komunikační kampaně na sociální síti Facebook pro hypermarket – Jan Novotný
Jan Novotný
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně na sociální síti Facebook pro hypermarket
The Communication Campaign Design on the Social Network Facebook for Hypermarket
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě zjištěných údajů z marketingového výzkumu a jejich následné analýzy navrhnout vzorovou komunikační kampaň hypermarketu Globus na sociální síti Facebook. Dotazníkové šetření proběhlo na vzorku 200 zákazníků hypermarketu Globus v Ostravě a v Olomouci. Pomocí následné analýzy výsledků je zjištěn zájem zákazníků o Facebook stránku hypermarketu a především je vytvořen …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design proposal of marketing communication campaign for hypermarket Globus on social network Facebook. The campaign is based on data obtained from marketing research and subsequent analysis. A questionnaire survey was conducted on a sample of 200 customers in Globus hypermarket Ostrava and Olomouc. With the subsequent analysis of the results is found customer interest hypermarket …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96668
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Marcela Šimková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Jan. \textit{Návrh komunikační kampaně na sociální síti Facebook pro hypermarket}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/8jqqf8/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych