Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků základní školy po prvním vzdělávacím období prostřednictvím čítanek – Mirka HÚŠŤOVÁ
Mirka HÚŠŤOVÁ
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků základní školy po prvním vzdělávacím období prostřednictvím čítanek
The development of reading literacy of children from elementary schools after first educational period through reading books.
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje čtenářské gramotnosti a jejímu rozvoji prostřednictvím čítanek, a to konkrétně u žáků 3. ročníků základní školy. Teoretická část vymezuje pojmy gramotnost, funkční gramotnost a čtenářská gramotnost, věnuje se pojmům souvisejících se čtenářskou gramotností, charakterizuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a jeho spojitost se čtenářskou gramotností, zabývá se …viacAbstract:
The diploma thesis is dealing with reading literacy and its development through reading-books specifically among pupils in the third year of primary schools. The theoretical part is focused on the definition of literacy, functional literacy and reading literacy. Furthermore, it describes the key concepts connected to the reading literacy, defines the Framework Education Programme (for Elementary Education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÚŠŤOVÁ, Mirka. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků základní školy po prvním vzdělávacím období prostřednictvím čítanek}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/8lfpa8/.
Jak správně citovat práci
HÚŠŤOVÁ, Mirka. Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků základní školy po prvním vzdělávacím období prostřednictvím čítanek. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
Monika Bursová -
Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí
Monika POLÁŠKOVÁ -
Obsahová analýza vybraných čítanek pro 9. ročník ZŠ
Eliška Michalcová -
Analýza čítanek pro 1. stupeň základní školy
Andrea Maděryčová -
Analýza čítanek určených pro výuku literatury na středních školách
Tereza Klímová -
Multikulturní výchova v hodinách literární výchovy v 2. období 1. stupně ZŠ
Barbora Poláková -
Role uměleckých textů v komunikační výchově žáků se sluchovým postižením se zaměřením na jazykovou analýzu čítanek
Jana ČERNÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva