Filip Ferbr
Bachelor's thesis
Budování značky
Brandbuilding
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje tématice budování značky v kontextu trhu malých audiovizuálních produkcí. Cílem práce je připravit východiska pro navržení nové osobní značky audiovizuální produkce, která je předmětem podnikání autora této práce. Autor se v teoretické části zaměřuje na definici pojmu značka, její historii a hodnotu. V praktické části pak provádí rozsáhlý kvalitativní výzkum zaměřený …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of brand building in the context of the market for small audiovisual productions. The aim of the thesis is to prepare the basis for designing a new personal brand of audiovisual production which is the subject of the author´s enterprise. In the theoretical part, the author focuses on the definition of the brand, its history and its value. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ferbr, Filip. Budování značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Návrh Customer Value pre start-up
Bandurčinová Bandurčinová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Využití nástrojů marketingové komunikace při budování značky
Denisa Vondráčková