Začlenění folkloru ze Šardic na Kyjovsku do hudebně-edukačního procesu v mateřské škole – Bc. Klára Cápková
Bc. Klára Cápková
Bakalářská práce
Začlenění folkloru ze Šardic na Kyjovsku do hudebně-edukačního procesu v mateřské škole
Integration of folklore from Šardice in the Kyjov region to music education of kindergarden
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na začlenění folkloru Kyjovska v mateřské škole. Zabývá se pojmy Kyjovsko, Šardice, lidové tance a písně. Charakterizuje oblast Kyjovska, obec Šardice a její folklorní soubory a akce v průběhu roku. Také obsahuje metodické plány se zásobníky aktivit týkající se především rozvoje hudebních dovedností s folklorní tématikou. Práce se zaměřuje na prohlubování lásky k tradicím …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the inclusion of Kyjovsko folklore in kindergarten. It deals with the concepts of Kyjovsko, Šardice, folklore dances and songs. It characterizes the region of Kyjovsko, the village Šardice and its folklore ensembles and events throughout the year. It also contains methodological plans with activities mainly related to the development of musical skills with a folklore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ptt80/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Musil, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Judita Kučerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Music Education in the Czech Republic and Taiwan: A Comparison
Eliška Zatloukalová -
Music education and its influence on young learners of English
Veronika Břoušková -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Výchova a vzdělávání bilingvních dětí v rámci mateřských škol na příkladu polské menšiny ve Slezsku
Magdalena Górniaková -
Slovácký folklor v Praze (Slovácký krúžek a FS Rosénka).
Kateřina Andršová