Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS – Petra Varholiková
Petra Varholiková
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Marketingová komunikace a budování značky pivovaru MariannuS
Anotace:
Cílem záverečné práce je výběr vhodné marketingové strategie a její implementace v pivovaru Mariannus. Práce je rodělená do čtyř kapitol. Obsahuje pět grafů, pět tabulek a tři přílohy. První kapitola je věnovaná strategickému řízení podniku, marketingové analýze, komunikační marketingové strategii, marketingovému plánu a stanovení marketingové strategie. V další části je charakterizován strategický …víceAbstract:
The aim of the final thesis is to select the appropriate marketing strategy and its implementation in the Mariannus brewery. The thesis is divided into four chapters. It contains five pictures, five tables, and three attachments. The first chapter is devoted to strategic business management, marketing analysis, communication marketing strategy, marketing plan, marketing strategy and marketing strategy …víceAbstract:
Cieľom záverečnej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie a jej implementácia v pivovare Mariannus. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. Obsahuje päť obrázkov, päť tabuliek a tri prílohy. Prvá kapitola je venovaná strategickému riadeniu podniku, marketingovej analýze, komunikačnej marketingovej stratégii, marketingovému plánu, odbytovej strarégii a stanoveniu marketingovej stratégie. V ďalšej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Marián Kačala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73043
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová