Petra Varholiková

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS

Marketingová komunikace a budování značky pivovaru MariannuS
Anotace:
Cílem záverečné práce je výběr vhodné marketingové strategie a její implementace v pivovaru Mariannus. Práce je rodělená do čtyř kapitol. Obsahuje pět grafů, pět tabulek a tři přílohy. První kapitola je věnovaná strategickému řízení podniku, marketingové analýze, komunikační marketingové strategii, marketingovému plánu a stanovení marketingové strategie. V další části je charakterizován strategický …více
Abstract:
The aim of the final thesis is to select the appropriate marketing strategy and its implementation in the Mariannus brewery. The thesis is divided into four chapters. It contains five pictures, five tables, and three attachments. The first chapter is devoted to strategic business management, marketing analysis, communication marketing strategy, marketing plan, marketing strategy and marketing strategy …více
Abstract:
Cieľom záverečnej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie a jej implementácia v pivovare Mariannus. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. Obsahuje päť obrázkov, päť tabuliek a tri prílohy. Prvá kapitola je venovaná strategickému riadeniu podniku, marketingovej analýze, komunikačnej marketingovej stratégii, marketingovému plánu, odbytovej strarégii a stanoveniu marketingovej stratégie. V ďalšej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Marián Kačala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73043

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod