Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie – Bc. Marek Oubrecht
Bc. Marek Oubrecht
Master's thesis
Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie
Situation analysis - an important step for creating marketing strategies
Abstract:
Diplomová práce na téma Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie. V práci je vytvořena situační analýza , která zkoumá dílčí faktory ke vzniku nového projektu. Novým projektem se rozumí vzniku atraktivního způsobu kempování v České republice. Náplní práce je charakterizovat prostředí, které působí na firmu. Zanalyzovat destinaci cestovního ruchu, konkurenci, potencionálního zákazníka, …moreAbstract:
Master´s thesis on the topic of Situation Analysis – Important Step for Creating The Strategy. In the thesis there is created a situation analysis which analyzes particular factors for creating a new project. By the term new project it is meant creating an attractive way of camping in the Czech Republic. The content of the thesis consists of characterizing the environment which affects the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12344/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Situační analýza personální agentury JESS Production
Jesika Husáková -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok