Marketingová komunikácia vybranej vzdelávacej inštitúcie v podmienkach Slovenskej republiky – Ing. Lenka Tiralová
Ing. Lenka Tiralová
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia vybranej vzdelávacej inštitúcie v podmienkach Slovenskej republiky
Marketing communication of selected educational institution in the conditions Slovak Republic
Abstract:
The Bachelor thesis deals with marketing communication of educational institution. The first chapter is focused on marketing definitions, marketing communication and marketing communication of educational institution. The second chapter analyzes the chosen university and its marketing communication. The third chapter states proposals for improving marketing communication of the chosen university.Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou vzdelávacej inštitúcie. Prvá kapitola je zameraná na charakteristiku marketingu, marketingovej komunikácie a marketingovej komunikácie vzdelávacej inštitúcie. Druhá kapitola analyzuje vybranú vysokú školu a jej marketingovú komunikáciu. Tretia kapitola prináša návrhy na zlepšenie marketingovej komunikácie analyzovanej školy.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sovnl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TIRALOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová komunikácia vybranej vzdelávacej inštitúcie v~podmienkach Slovenskej republiky}. Online. Bakalářská práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/8may0r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi
Kamila ZUKALOVÁ -
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Eva Křížová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec