Ing. Lenka Tiralová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia vybranej vzdelávacej inštitúcie v podmienkach Slovenskej republiky

Marketing communication of selected educational institution in the conditions Slovak Republic
Abstract:
The Bachelor thesis deals with marketing communication of educational institution. The first chapter is focused on marketing definitions, marketing communication and marketing communication of educational institution. The second chapter analyzes the chosen university and its marketing communication. The third chapter states proposals for improving marketing communication of the chosen university.
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou vzdelávacej inštitúcie. Prvá kapitola je zameraná na charakteristiku marketingu, marketingovej komunikácie a marketingovej komunikácie vzdelávacej inštitúcie. Druhá kapitola analyzuje vybranú vysokú školu a jej marketingovú komunikáciu. Tretia kapitola prináša návrhy na zlepšenie marketingovej komunikácie analyzovanej školy.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management