Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy – Kamil Prouza
Kamil Prouza
Bakalářská práce
Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy
Application of direct marketing in business to business market with an example of a real company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy. Cílem práce je analýza proběhlé kampaně využívající přímou poštu, která se uskutečnila na trhu organizací. Na základě výsledků a zjištění této analýzy se práce dále zabývá vztahy mezi marketingovým a obchodním oddělením ve společnostech B2B. K tomu byl uskutečněn primární dotazníkový výzkum …víceAbstract:
Subject of the thesis is Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy. This work aims to analyze a direct marketing campaign that took place in the B2B market and used direct mail as its main tool. Based on the results of the analysis, the work next examines the reali-tonship between marketing and sales department in B2B companies. To do so, a survey was carried out among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Nela Bartošová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Direct marketing a automobilový trh
Matúš Humaj -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures
Daniel KAPINOS