Kamil Prouza

Bakalářská práce

Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy

Application of direct marketing in business to business market with an example of a real company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy. Cílem práce je analýza proběhlé kampaně využívající přímou poštu, která se uskutečnila na trhu organizací. Na základě výsledků a zjištění této analýzy se práce dále zabývá vztahy mezi marketingovým a obchodním oddělením ve společnostech B2B. K tomu byl uskutečněn primární dotazníkový výzkum …více
Abstract:
Subject of the thesis is Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy. This work aims to analyze a direct marketing campaign that took place in the B2B market and used direct mail as its main tool. Based on the results of the analysis, the work next examines the reali-tonship between marketing and sales department in B2B companies. To do so, a survey was carried out among …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Nela Bartošová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57593

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management