David Řehoř

Diplomová práce

Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích

Strategy of Hyundai Motor Company in the international markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnou podobou a determinanty dalšího vývoje automobilového odvětví a strategií společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích, jež se řadí mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilky současnoti. Práce je členěna na 4 kapitoly. První se věnuje nedávnému vývoji automobilového průmyslu s bližším zaměřením na hlavní charakteristiky trhu ČR a zmiňuje hlavní trendy …více
Abstract:
The thesis deals with the current form and determinants of further development of the automotive industry and strategy of Hyundai Motor Company, the fastest growing automaker in the international markets of these days. The thesis is divided into four chapters. The first one is devoted to recent development of the automotive industry with a closer focus on the main characteristics of the Czech market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Josef Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35585

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod