Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích – David Řehoř
David Řehoř
Diplomová práce
Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
Strategy of Hyundai Motor Company in the international markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současnou podobou a determinanty dalšího vývoje automobilového odvětví a strategií společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích, jež se řadí mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilky současnoti. Práce je členěna na 4 kapitoly. První se věnuje nedávnému vývoji automobilového průmyslu s bližším zaměřením na hlavní charakteristiky trhu ČR a zmiňuje hlavní trendy …víceAbstract:
The thesis deals with the current form and determinants of further development of the automotive industry and strategy of Hyundai Motor Company, the fastest growing automaker in the international markets of these days. The thesis is divided into four chapters. The first one is devoted to recent development of the automotive industry with a closer focus on the main characteristics of the Czech market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Josef Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu vybrané firmy na zahraniční trh
Yulya Yagotintseva -
Strategie vstupu podniku na mezinárodní trh
Kristýna Panochová -
Obchodní strategie na mezinárodním trhu software
Ondřej Mikulčík -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
Kristýna Uhrová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Návrh strategie na mezinárodní expanzi startupu
David Balík