Bc. Jana Frantíková

Diplomová práce

The Language of Advertisements

The Language of Advertisements
Anotace:
Diplomová práce s názvem Jazyk reklamy: Analýza Audiovizuální Automobilové Reklamy se zabývá analýzou lingvistických a audiovizuálních jevů, které se objevují v reklamě určené pro televizní nebo internetové vysílání. Teoretická část představuje nejtypičtější znaky, které se objevují v reklamě obecně. Analýza 71 náhodných vzorků automobilové reklamy a její výsledky jsou popsány v praktické části diplomové …více
Abstract:
Diploma thesis Language of Advertising: Analysis of Audiovisual Car Advertisements deals with the analysis of linguistic and non-linguistic features appearing in the advertisements that are meant for TV and internet broadcasting. The theoretical part introduce the most typical features that occur in the advertisements in general. The analysis of 71 random samples of car advertisements was executed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
  • Vedoucí: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta