The Language of Advertisements – Bc. Jana Frantíková
Bc. Jana Frantíková
Diplomová práce
The Language of Advertisements
The Language of Advertisements
Anotace:
Diplomová práce s názvem Jazyk reklamy: Analýza Audiovizuální Automobilové Reklamy se zabývá analýzou lingvistických a audiovizuálních jevů, které se objevují v reklamě určené pro televizní nebo internetové vysílání. Teoretická část představuje nejtypičtější znaky, které se objevují v reklamě obecně. Analýza 71 náhodných vzorků automobilové reklamy a její výsledky jsou popsány v praktické části diplomové …víceAbstract:
Diploma thesis Language of Advertising: Analysis of Audiovisual Car Advertisements deals with the analysis of linguistic and non-linguistic features appearing in the advertisements that are meant for TV and internet broadcasting. The theoretical part introduce the most typical features that occur in the advertisements in general. The analysis of 71 random samples of car advertisements was executed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ynl6a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod ML a XAI pro detekci anomálií z událostních logů v automobilovém průmyslu v jazyce Python
Kateřina Remešová -
Aplikace strojového zpracování jazyka v automobilovém průmyslu
František ŠPAČEK -
Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu v soukromých televizních stanic v České republice
Jaroslava ŠOHAJOVÁ -
Lexikografická analýza hesel z tematické oblasti "automobilový průmysl" v tištěných a internetových slovnících.
Klára TŮMOVÁ -
Audio-visual Metaphor in Automotive Advertisement
Lucie Svobodová -
Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
Jana Kadavá -
Metaphors in Advertising
Vladimir Srebnitskiy -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová