Markéta HÁŠOVÁ

Diplomová práce

Využití metody IBSE a vyhodnocení její efektivity při výuce přírodovědy ve třetím ročníku základní školy.

Application of the method IBSE and evaluate its effectiveness in the teaching of science in the third year of primary school.
Anotace:
Předmětem této práce je představení širší veřejnosti metodu badatelsky orientovaného vyučování (BOV, Inquiry-based science education - IBSE). Tato metoda spočívá v tom, že žáci během řešení předloženého problému budou pracovat samostatně a učitel se stává pouhým pozorovatelem a rádcem. Úkol, který je pro účel diplomové práce použit, není obsažen v žádné učebnici prvouky. V teoretické části se objasňují …více
Abstract:
The object of this work is to introduce the Inquiry-Based Science Education (IBSE) to a wider public. This method relies on the fact that students work independently during solving the problem and the teacher becomes a mere observer. A task that is used for the purpose of this diploma thesis, it is not included in any textbook of Natural Science. In the theoretical part we explain terms as IBSE method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 4. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HÁŠOVÁ, Markéta. Využití metody IBSE a vyhodnocení její efektivity při výuce přírodovědy ve třetím ročníku základní školy.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika