Využití metody IBSE a vyhodnocení její efektivity při výuce přírodovědy ve třetím ročníku základní školy. – Markéta HÁŠOVÁ
Markéta HÁŠOVÁ
Diplomová práce
Využití metody IBSE a vyhodnocení její efektivity při výuce přírodovědy ve třetím ročníku základní školy.
Application of the method IBSE and evaluate its effectiveness in the teaching of science in the third year of primary school.
Anotace:
Předmětem této práce je představení širší veřejnosti metodu badatelsky orientovaného vyučování (BOV, Inquiry-based science education - IBSE). Tato metoda spočívá v tom, že žáci během řešení předloženého problému budou pracovat samostatně a učitel se stává pouhým pozorovatelem a rádcem. Úkol, který je pro účel diplomové práce použit, není obsažen v žádné učebnici prvouky. V teoretické části se objasňují …víceAbstract:
The object of this work is to introduce the Inquiry-Based Science Education (IBSE) to a wider public. This method relies on the fact that students work independently during solving the problem and the teacher becomes a mere observer. A task that is used for the purpose of this diploma thesis, it is not included in any textbook of Natural Science. In the theoretical part we explain terms as IBSE method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 4. 2015
- Vedoucí: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁŠOVÁ, Markéta. \textit{Využití metody IBSE a vyhodnocení její efektivity při výuce přírodovědy ve třetím ročníku základní školy.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/8nekwr/.
Jak správně citovat práci
HÁŠOVÁ, Markéta. Využití metody IBSE a vyhodnocení její efektivity při výuce přírodovědy ve třetím ročníku základní školy.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík