Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment – Iuliia Trofimchuk
Iuliia Trofimchuk
Diplomová práce
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Předpoklady pro úspěšný rozvoj privátních značek na českém maloobchodním trhu.
Anotace:
Vývoj privátních značek maloobchodních řetězců je jedním ze slibných konceptů pro budování vztahů mezi maloobchodem a zákazníky. Privátní značky se mnohde vyvinuly z původně levných komoditních produktů do značek konkurenceschopných s nákladně budovanými značkami výrobců. Tato diplomová práce se zabývá tím, jak zákazníci vnímají privátní značky maloobchodníků a jaké jsou klíčové faktory jejich úspěchu …víceAbstract:
The development of private label brands is one of the most promising directions for connection between retailers and customers. Private label brands have grown from cheap second-rate products to the competitors to popular manufacturer brands. This master’s thesis studies customers’ perception of private label brands in the Czech Republic and key success factors which influence customers’ decisions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Pavla Neumannová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76703
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského vnímání privátních značek v retailu
Martina Kalivodová -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Anna Klašková