Iuliia Trofimchuk

Diplomová práce

Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment

Předpoklady pro úspěšný rozvoj privátních značek na českém maloobchodním trhu.
Anotace:
Vývoj privátních značek maloobchodních řetězců je jedním ze slibných konceptů pro budování vztahů mezi maloobchodem a zákazníky. Privátní značky se mnohde vyvinuly z původně levných komoditních produktů do značek konkurenceschopných s nákladně budovanými značkami výrobců. Tato diplomová práce se zabývá tím, jak zákazníci vnímají privátní značky maloobchodníků a jaké jsou klíčové faktory jejich úspěchu …více
Abstract:
The development of private label brands is one of the most promising directions for connection between retailers and customers. Private label brands have grown from cheap second-rate products to the competitors to popular manufacturer brands. This master’s thesis studies customers’ perception of private label brands in the Czech Republic and key success factors which influence customers’ decisions …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Pavla Neumannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76703