Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na II. stupni základní školy – Bc. Dominika KURÁKOVÁ
Bc. Dominika KURÁKOVÁ
Master's thesis
Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na II. stupni základní školy
Diagnostics of functional literacy level at II. stage of basic school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na 2. stupni základní školy je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je rozčleněna do pěti kapitol. První kapitola se zabývá pojmem gramotnost a jeho vymezením. Druhá kapitola popisuje funkční gramotnost. Třetí kapitola se zabývá čtenářskou gramotností. Čtvrtá kapitola popisuje současný stav čtenářské gramotnosti v České republice a …moreAbstract:
The Final thesis titled Diagnostics of functional literacy level at II. stage of basic school is divided into two parts. Theoretical part contains 5 chapters. The first chapter defines theoretical basis of literacy. The second chapter describes funtional literacy. The third chapter describes reader´s literacy. The fourth chapter is about level of reader´s literacy in Czech republic and the last chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KURÁKOVÁ, Dominika. Diagnostika úrovně funkční gramotnosti na II. stupni základní školy. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-vkz-ov-12
Theses on a related topic
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Návrh a realizace vzdělávacích lekcí se zaměřením na rozvoj dokumentové gramotnosti: Implementace dokumentové gramotnosti do vzdělávacích aktivit Městské knihovny Polička
Klára Kašparová -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ