Petr Bukač
Bakalářská práce
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny a popsány hlavní pojmy, nástroje a metody, které se týkají dané problematiky. Uvedeny jsou především teoretické poznatky o značce a jejích prvcích, o její hodnotě, positioningu a jednotlivých metodách, sloužících pro výpočet hodnoty značky. Praktická část umožňuje využít teoretických znalostí z oblasti …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis on the topic of "Brand as an intangible asset of the company," explains and describes the main concepts, tools and methods that relate to this issue. Listed are primarily theoretical knowledge of the brand and its elements of its value, positioning and various methods used for calculation of the value of the brand. The practical part allows the use of theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Monika Harantová
- Oponent: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Valuation of Spotify using Selected Valuation Methods
Nandan Damini -
Valuation of Netflix, Inc. using Selected Valuation Methods
Elena Matevosyan -
Application of fundamental analysis methods for the valuation
Salome Tsekvava -
Valuation of Visa Inc. Using Selected Valuation Methods
Kateryna Vasylieva -
Valuation of the Selected Company using Selected Valuation Methods
Nandan Damini -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand Management
Petr Fíla -
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím