Petr Bukač
Bachelor's thesis
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny a popsány hlavní pojmy, nástroje a metody, které se týkají dané problematiky. Uvedeny jsou především teoretické poznatky o značce a jejích prvcích, o její hodnotě, positioningu a jednotlivých metodách, sloužících pro výpočet hodnoty značky. Praktická část umožňuje využít teoretických znalostí z oblasti …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis on the topic of "Brand as an intangible asset of the company," explains and describes the main concepts, tools and methods that relate to this issue. Listed are primarily theoretical knowledge of the brand and its elements of its value, positioning and various methods used for calculation of the value of the brand. The practical part allows the use of theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47158
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2015
- Supervisor: Monika Harantová
- Reader: Marie Hesková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Valuation of Spotify using Selected Valuation Methods
Nandan Damini -
Valuation of Netflix, Inc. using Selected Valuation Methods
Elena Matevosyan -
Application of fundamental analysis methods for the valuation
Salome Tsekvava -
Valuation of Visa Inc. Using Selected Valuation Methods
Kateryna Vasylieva -
Valuation of the Selected Company using Selected Valuation Methods
Nandan Damini -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand Management
Petr Fíla -
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím