Petr Bukač

Bachelor's thesis

Značka jako nehmotné aktivum firmy

Trademark as an Intangible Asset of a Firm
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny a popsány hlavní pojmy, nástroje a metody, které se týkají dané problematiky. Uvedeny jsou především teoretické poznatky o značce a jejích prvcích, o její hodnotě, positioningu a jednotlivých metodách, sloužících pro výpočet hodnoty značky. Praktická část umožňuje využít teoretických znalostí z oblasti …more
Abstract:
The theoretical part of the thesis on the topic of "Brand as an intangible asset of the company," explains and describes the main concepts, tools and methods that relate to this issue. Listed are primarily theoretical knowledge of the brand and its elements of its value, positioning and various methods used for calculation of the value of the brand. The practical part allows the use of theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2015
  • Supervisor: Monika Harantová
  • Reader: Marie Hesková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/47158

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management