Genderové stereotypy v reklamě – Bc. Gabriela Zajíčková
Bc. Gabriela Zajíčková
Diplomová práce
Genderové stereotypy v reklamě
Gender stereotypes in advertising
Anotace:
Diplomová práce „Genderové stereotypy v reklamě“ se zabývá identifikací konkrétních stereotypů ve vybraných reklamách, jejich popisem a odhalením postojů veřejnosti k nim.Teoretická část práce je sestavena na základě komparace sekundárně získaných informací a zabývá se zejména tématikou genderu, stereotypů a reklamy. Empirická část práce je utvořena z výsledků dotazníkového šetření a osobních rozhovorů …víceAbstract:
The thesis "Gender stereotypes in advertising" deals with the identification of concrete stereotypes in selected advertisements, their description and the revelation of public attitudes towards them.The theoretical part of the thesis is compiled on the basis of comparison of secondary information and deals mainly with gender, stereotypes and advertising. The empirical part of the thesis is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v reklamě
Helena Pondělíčková -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
David Jiráček -
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí
Tereza Miksová -
Postoje k genderově stereotypní reklamě ze strany příjemců
Eliška Dejmková -
Poznání a přenos postoje k reklamě na značku
Iva Beránková -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek
Název
Vložil
Vloženo
Práva