Odkrytie tržných segmentov potenciálnych spotrebiteľov vína – Natália Vaľová
Natália Vaľová
Diplomová práce
Odkrytie tržných segmentov potenciálnych spotrebiteľov vína
Odkrytie tržných segmentov potenciálnych spotrebiteľov vína
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá segmentací potenciálních spotřebitelů vína. Cílem práce je odkrytí segmentů potenciálních spotřebitelů vína, kteří představují neobjevenou příležitost trhu pro firmy. V teoretické části je čtenáři přiblížena problematika týkající se spotřebitele, jeho chování a nákupního rozhodování. Dále se v teoretické části nachází definování segmentace trhu, proces segmentace a marketingového …víceAbstract:
This master's thesis deals with the segmentation of potential wine consumers. The work aims to uncover the segments of potential wine consumers, who represent an undiscovered opportunity for companies. In the theoretical part, the reader is approached by the issue of the consumer, his behavior, and purchasing decision-making. Furthermore, the theoretical part is the definition of market segmentation …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá segmentáciou potenciálnych spotrebiteľov vína. Cieľom práce je odkrytie segmentov potenciálnych spotrebiteľov vína, ktorí predstavujú neobjavenú príležitosť trhu pre firmy. V teoretickej časti je čitateľovi priblížená problematika týkajúca sa spotrebiteľa, jeho správania a nákupného rozhodovania. Ďalej sa v teoretickej časti nachádza definovanie segmentácie trhu, proces …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Lucia Gyurcsovicsová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový výskum obchodného centra
Mária Kramárová -
Marketingový výzkum v IT odvětví
Monika Fonferová