Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole – Zuzana Hrančíková
Zuzana Hrančíková
Bachelor's thesis
Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole
Holistic approach to music education in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zabývá se holistickým pojetím hudební edukace v mateřské škole. Konkrétně se zaměřuje na propojení hudby, pohybu a hry na hudební nástroje při nácviku písní. Teoretická část shrnuje poznatky týkající se holismu a jeho chápání v oblasti hudební edukace v mateřské škole. Dále se tato část věnuje jednotlivým hudebním činnostem, které jsou obsahem …moreAbstract:
The bachelor thesis is of theoretical-application character and deals with the holistic approach to music education in kindergarten. Specifically it focuses on connection of music, movement and playing musical instruments during learning songs. The theoretical part summarizes the knowledge concerning holistic approach to music education in kindergarten. This part also deals with particular music activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrančíková, Zuzana. Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Využití hudební výchovy v integrovaném pojetí vzdělávání v mateřské škole
Gabriela Šmerdová -
Balady z moravských Kopanic ve výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Barbora Tomanová -
Hudební tvorba autorské dvojice Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře a její využití při hudebně-edukační činnosti na prvním stupni základní školy
Klára SALAMONOVÁ -
Integrované pojetí folkloru v hudební výchově na 1. stupni základní školy
Andrea Juřenová -
Hudební edukace vItálii na druhém stupni primárního školství a hudebním lyceu
Anna Marie LÍŇOVÁ -
Podpora hudební edukace dětí předškolního věku s důrazem na poslech hudby
Barbora Mizerová -
Hudební výchova a "moje školka" (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace hudební edukace)
Ester SLABIŇÁKOVÁ -
Komparace kurikulárních dokumentů pro předškolní vzdělávání se zaměřením na hudební edukaci v České a Slovenské republice
Petra Lacinová