Image firmy jako komunikační nástroj – Lucie POKORNÁ
Lucie POKORNÁ
Bachelor's thesis
Image firmy jako komunikační nástroj
The company's image as a communication tool
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o image dvou vybraných science center. Zaměřuje se zejména na vybrané složky image těchto dvou science center.V první části práce jsou vypracovány literární zdroje z oblasti image firmy a firemní identity. Dále autorka popisuje analýzu image a metody analýzy. Praktická část práce je zaměřena na porovnání image dvou science center, Techmania Science Center a Copernicus Science …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the image of two selected science centres. It focuses mainly on the analysis of image these selected science centres. In the first part there are described the literary sources of the image and corporate identity. Furthermore the authoress describes the analysis of image and the methods of this analysis. The practical part is focused on description the image of two scince …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Lucie. Image firmy jako komunikační nástroj. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry
Barbora VUOVÁ -
Science centra: vznik, poslání, proměny - zaměřené na science centrum Techmania
Monika BROULÍKOVÁ -
Finanční analýza Techmania Science Center o.p.s.
Šárka Němečková -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Překlad webových stránek Techmania Science Center o. p. s. z českého jazyka do ruského, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Eduard BATALOV -
Zhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Center
Tereza VLČKOVÁ -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Komunikační plán "na novou tvář" Techmania Science Center v roce 2014
Kateřina MARKOVÁ