Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů – Marek Titl
Marek Titl
Diplomová práce
Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů
Marketing communications in automotive industry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat a analyzovat podobu tiskové reklamy na osobní automobily v celostátním týdeníku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část shrnuje základní teoretická východiska -- jako jsou obsah a funkce reklamy, mediatypy a jejich charakteristiky, značky a referenční skupiny. V praktické části nejprve popisuji postup provedení obsahové analýzy a charakterizuji …víceAbstract:
The aim of this Master's Thesis is to characterize and analyze the current design of automotive print advertising placed in nationwide magazine. The Thesis is divided into two main parts. The first part summarizes the basic theoretical aspects -- such as content and functions of advertising, media types and their characteristics, brands and reference groups. In the application part, I firstly describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Cultural Aspects of Anglophone Countries in English Language and Geography Textbooks
Pavlína Malíková -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Translation and Analysis of the Winchester Manuscript from the Anglo-Saxon Chronicles
Jakub Dvořák -
The foreign-policy content of selected State of the Union addresses: a discourse analysis
Jan Doškář