Problematika vzdělávání Romů ve výuce zeměpisu na druhém stupni ZŠ – Bc. Silvie Adámková
Bc. Silvie Adámková
Diplomová práce
Problematika vzdělávání Romů ve výuce zeměpisu na druhém stupni ZŠ
The Issue of Roma Education in Geography Teaching
Anotace:
Práce se zabývá problematikou vzdělávání Romů ve výuce zeměpisu na druhém stupni základní školy. Nabízí podněty k oživení a zefektivnění práce s Romskými žáky. Shrnuje dosavadní poznatky o edukaci Romů, obsahuje dotazník stylů učení a jeho vyhodnocení. Nechybí ani popis průběhu hodin, ve kterých byly použity výukové metody a reakce žáků v jednotlivých hodinách.Abstract:
The thesis deals with the issue of Roma education in geography teaching in secondary schools. It offers stimulus to revive work with Roma pupils and make it more effective. Summarizes the current knowledge of the Roma education. Contains learning styles, questionnaire and its evaluation. There is also a description of the hours in which were used teaching methods and responses of pupils within an individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dju6l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová -
Vhodné výukové metody pro konkrétní učební styly žáků v hodinách anglického jazyka na základní škole
Lenka Musilová -
Styly učení u žáků se sluchovým postižením na sekundárním stupni vzdělávání
Barbora HRDOVÁ KOLÍBALOVÁ -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová -
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Styly učení nadaných žáků na základní škole
Tomáš Vondrka -
Styly učení žáků středních škol
Markéta Nováková