Mgr. Katarzyna Kantorová, MBA

Diplomová práce

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace

Optimisation of the marketing communication tools selection
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh optimalizace alokování komunikačních kanálů pro značku Kofola na českém trhu. Práce řeší problematiku samotného plánování, realizace a vyhodnocení komunikačních kampaní. Vypracovaná situační analýza, analýza uskutečněných komunikačních aktivit nápojů Kofola v letech 2012 až 2014 a detailně zpracovaná segmentace pro tuto značku na českém trhu se staly základem pro …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create optimization design of communication channels for Czech brand Kofola. The thesis describes in depth how to plan, realize, and evaluate communication campaign. The base for the design of marketing communication tools optimization have become situational analysis, analysis of previous Kofola’s communication campaign between 2012 and 2014, and executed customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní