Mgr. Katarzyna Kantorová, MBA

Master's thesis

Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace

Optimisation of the marketing communication tools selection
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh optimalizace alokování komunikačních kanálů pro značku Kofola na českém trhu. Práce řeší problematiku samotného plánování, realizace a vyhodnocení komunikačních kampaní. Vypracovaná situační analýza, analýza uskutečněných komunikačních aktivit nápojů Kofola v letech 2012 až 2014 a detailně zpracovaná segmentace pro tuto značku na českém trhu se staly základem pro …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create optimization design of communication channels for Czech brand Kofola. The thesis describes in depth how to plan, realize, and evaluate communication campaign. The base for the design of marketing communication tools optimization have become situational analysis, analysis of previous Kofola’s communication campaign between 2012 and 2014, and executed customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní