Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace – Mgr. Katarzyna Kantorová, MBA
Mgr. Katarzyna Kantorová, MBA
Master's thesis
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Optimisation of the marketing communication tools selection
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je návrh optimalizace alokování komunikačních kanálů pro značku Kofola na českém trhu. Práce řeší problematiku samotného plánování, realizace a vyhodnocení komunikačních kampaní. Vypracovaná situační analýza, analýza uskutečněných komunikačních aktivit nápojů Kofola v letech 2012 až 2014 a detailně zpracovaná segmentace pro tuto značku na českém trhu se staly základem pro …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create optimization design of communication channels for Czech brand Kofola. The thesis describes in depth how to plan, realize, and evaluate communication campaign. The base for the design of marketing communication tools optimization have become situational analysis, analysis of previous Kofola’s communication campaign between 2012 and 2014, and executed customers …viacKľúčové slová
Segmentace targeting positioning komunikační kampaň marketingová komunikace metriky měření kampaně výzkum médií reklama podpora prodeje osobní prodej public relations přímý marketing strategie sdělení optimalizace rozpočtu optimalizace komunikačních kanálů Kofola cílové skupiny situační analýza optimalizace výběr nástrojů marketingové komunikace.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kb5ap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Jan Šafář -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Lucie Prokopová -
Metoda pro výběr portfolia nástrojů pro online marketingové aktivity a podporu jejich řízení
Zdeněk Smutný -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Jana Podoubská -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna