Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách – Bc. Eliška Sovová
Bc. Eliška Sovová
Diplomová práce
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Guerrilla Marketing and Its Practical Usage or Roguery in Libraries
Anotace:
Diplomová práce seznamuje nejprve se základy klasického marketingu, aby mohla následně knihovnám přiblížit Guerrilla marketing, který je více než vhodným marketingovým nástrojem pro malé organizace bez vysokých rozpočtů, jakými právě knihovny jsou. Práce charakterizuje základní znaky Guerrilla marketingu dle zakladatele J.C. Levinsona a poukazuje na změny, kterými Guerrilla marketing prošel do současné …víceAbstract:
Initially, my diploma thesis introduces the basis of classical marketing in order to present Guerrilla marketing to libraries. Guerrilla marketing is more than useful marketing device suitable for small organizations such as libraries. This thesis describes Guerrilla marketing basic features according to its founder J.C.Levinson and points out changes, which formed contemporary Guerrilla marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yw41a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.
Jitka ALEXOVÁ -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma