Edukace dítěte s lehkou mentální retardací na běžné škole – Renáta VIKTORINOVÁ
Renáta VIKTORINOVÁ
Bakalářská práce
Edukace dítěte s lehkou mentální retardací na běžné škole
Education pupil with mild mental retardaction in school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o možnostech edukace dítěte s lehkou mentální retardací na běžné škole. Seznamuje s pojmy a terminologií týkající se problematiky mentální retardace. Dále také seznámí s edukačním systém pro děti s lehkou mentální retardací. V praktické části uvádíme dotazníky vyplněné učiteli a asistenty pedagoga, kteří pracují s dětmi s lehkou mentální retardací.Abstract:
Bachelor work deals about types of education of children with mild mental retardation on primary school. It acquaints with notions and terminology about questions of mental mental retardation. It acquaints with education process of pupil with mild mental retardation too. In eld part are demostrated questionnaire completed by teachers and asistant schoolman who work with pupil with mild mental retardation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIKTORINOVÁ, Renáta. Edukace dítěte s lehkou mentální retardací na běžné škole. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková
Název
Vložil
Vloženo
Práva