Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio – Bc. Mário Polák
Bc. Mário Polák
Master's thesis
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Reporting Optimalization for Google Ads Performace Campaigns Using Google Data Studio
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální marketingový report výkonnostních kampaní z Google Ads s pomocí systému Google Data Studio. Aby příjemci reportu získali komplexní přehled dosažených výsledků, bude obsahem reportu také celkový počet konverzí a údaje o návštěvnosti webu. Daný cíl bude dosažen na základě kombinace znalostí ze všech částí této práce. V teoretické části práce je provedena …moreAbstract:
The aim of this master's thesis is to create an optimal marketing report for performance campaigns in Google Ads with the help of Google Data Studio. As a campaign performance is only part of the overall website performace, the final report will also include the total number of conversions and information about website traffic. The main goal will be achieved based on the information collected within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁK, Mário. \textit{Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8qdnxq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Polák, Mário. Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Kateřina Plšková