Komunikační strategie kraje Vysočina v oblasti cestovního ruchu – Bc. Eva KONŮPKOVÁ
Bc. Eva KONŮPKOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie kraje Vysočina v oblasti cestovního ruchu
Communication Strategy for the Department of Tourism in the Vysocina Region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií v oblasti cestovního ruchu v kraji Vyso-čina. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska k marketingovým komunika-cím, k cestovnímu ruchu a k marketingu cestovního ruchu. Důraz je kladen na komunikační strategii, které je věnována i praktická a projektová část. V praktické části je charakteri-zován kraj Vysočina s důrazem na cestovní ruch. …moreAbstract:
Master thesis deals with the communication strategy of the tourism department in The Vy-sočina Region. A theoretical basis for marketing communications, tourism and marketing for tourism are mentioned in the theoretical section. Emphasis is placed on communication strategy which can be also found in the practical and project section. The characteristics of The Vysočina Region together with the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18399
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONŮPKOVÁ, Eva. \textit{Komunikační strategie kraje Vysočina v oblasti cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/8qn6yn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONŮPKOVÁ, Eva. Komunikační strategie kraje Vysočina v oblasti cestovního ruchu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta