Petr LANG

Bakalářská práce

Řízení značky a výzkum značky Škoda

Brand management and research of Brand Name Škoda
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.
Abstract:
The aim of this thesis is was to perform a marketing research in the area of the possibilities of car purchase repetiveness of the brand Škoda and to design actions to improve and to strengthen the brand loyalty. The data needed for this thesis were collected by the means of the online field-research. The suggested means of the brand loyalty improvement are result of the data output of the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor: 12118

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 10. 2009
  • Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANG, Petr. Řízení značky a výzkum značky Škoda. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8raegc 8raegc/2
30. 11. 2009
Složky
Soubory
Bulánová, L.
2. 12. 2009
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.