Adam Dočkal

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu ve vybrané společnosti

Marketing Mix Designing in the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Marketingový mix ve vybrané společnosti“ je analýza marketingového mixu dané společnosti a doporučení pro zvýšení prodeje a zlepšení pozice na trhu. Bakalářská práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu – popisuje složky koncepce „4P“. Praktická část využívá teoretické poznatky a je zaměřena na zhodnocení …více
Abstract:
The aim of thesis „ Marketing mix of selected company“ is to analyse marketing mix of selected company and to give a recommendation for increasing its sales and improving its market position. Thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part deals with individual concepts of marketing mix – it provides information about concept „4P“. Practical part uses theoretical knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
  • Vedoucí: Roman Kozel
  • Oponent: Marek Ondráček

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava