Návrh marketingového mixu ve vybrané společnosti – Adam Dočkal
Adam Dočkal
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu ve vybrané společnosti
Marketing Mix Designing in the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Marketingový mix ve vybrané společnosti“ je analýza marketingového mixu dané společnosti a doporučení pro zvýšení prodeje a zlepšení pozice na trhu. Bakalářská práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu – popisuje složky koncepce „4P“. Praktická část využívá teoretické poznatky a je zaměřena na zhodnocení …víceAbstract:
The aim of thesis „ Marketing mix of selected company“ is to analyse marketing mix of selected company and to give a recommendation for increasing its sales and improving its market position. Thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part deals with individual concepts of marketing mix – it provides information about concept „4P“. Practical part uses theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Marek Ondráček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Motivační systém a potřeby obchodních zástupců ve vybrané společnosti
Alena Pokorná -
Potřeby zdravotnických pracovníků v intenzivní péči v oftalmologii s ohledem na obchodní komunikaci
Michal Pelc -
Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví
Dana Ševčíková -
Mezinárodní obchodní zastoupení
Michaela Blažková -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Návrh marketingové strategie podniku Tomáš Savka - Savka Office
Michal BEDNÁŘ