Klára Kolísková
Master's thesis
Marketingová komunikace lázeňského zařízení
Marketing communication of the health resort
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného lázeňského zařízení. Teoretická část představí formy a nástroje marketingu a jejich využití v oblasti lázeňství. Praktická část si klade za cíl analyzovat aktuální marketingovou komunikaci Lázní Mšené, a.s. a na základě provedeného dotazníkového šetření kriticky zhodnotit efektivitu komunikačních nástrojů. V závěru práce jsou představeny návrhy …moreAbstract:
The Master´s Thesis analyses marketing communication of a selected health resort. The theoretical part maps different marketing forms and tools in a general way and describes their usage and application in the field of spa services. The practical part includes detailed analysis of marketing communication in the particular health resort Spa Mšené, Inc. Based on questionnaire research the thesis assesses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68759
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Milan Fořt
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68759
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová